Monday, May 08, 2006

See and be scene

Earlier this weekend in Montreal...

* Ran into Steve at the TD on Prince Arthur and Saint Laurent on Saturday afternoon. He was going to yoga -eventually- and I was picking up wine for that night's dinner.

* Saw Sam crossing St. André and Napoleon on Sunday after lunch. Apparently he lives near me. I was in the car with my dad, heading to new and exciting supermarkets.

* Spotted Grae with a very pretty redhead parking their bikes on St. Viateur later on Sunday. I was still in the car with dad, returning from a stop at St. Viateur bagel and the usual conversations about hasidics.

Are you on this list? If not, *why* not?
The dad, last fall.

3 comments:

Vero said...

De lo que yo imaginaba a tu papá me calzan solo los suspensores, isabel!
Siempre pensé que era un señor muy flaco, largo y con el pelo como de Einstein...
Sin ofender... claro...
v.

AWB said...

yo siempre sabia que era un guaton simpatico, bueno para parrillar. de hecho, cuando vivia este se;or en Chile, le decian Axe Parrilla ...

Hey Da!

nice suspenders!

Anonymous said...

Pero, ¿no se fijaron? I AM WIRED! No es que ande colgado.

... y pa la Vero. Como ya los suspensores son conocidos, ando con las llaves cogando del cogote con una cintita promocional de algun evento. (Igual que los tontitos!, sólo me falta usar un tuque).

Y pal Mini-Me. No he hecho asados desde que volví de PDM hace 7 años: no tengo fundo o patio adecuado. Pero si te apareces, igual nos despachamos alguna vaquita muerta! O en parque provincial al lado de algun lago, sino, aunque sea en mi balconcito DFL2!

n.b. ¿Cómo se hace para poner fotos en el blog de Isabel?

 
eXTReMe Tracker